lördag 15 oktober 2011

Min stringhylla

Det har varit lite fyndtorka på sista tiden. Jag har varit på loppisar men inte hittat något. Det är så tråkigt när man ser något som man vill ha men när man tittar närmare på fyndet så är det kantstött, lagat eller har en spricka.
Så jag får visa alla mina tidigare fynd som nu bor i min Stringhylla i köket. Som ni säkert kan ana är jag väldigt förtjust i burkar av olika slag. Tänkte ett slag införa köpstopp på burkar men sedan bestämde jag mig för att burkar kan man aldrig få för många av.

6 kommentarer:

  1. Härlig hylla med alla burkar!!

    SvaraRadera
  2. Mycket snygga saker på den stringhyllan! Kaffetermosen skulle jag kunna tänka mig...

    SvaraRadera
  3. Burkar är alltid bra! Och det var verkligen ett gäng fina burkar du hittat också. :)

    SvaraRadera
  4. fin samling!
    och nope, burkar kan man inte få för många, jag har en rejäl samling själv o jag tar varje tillfälle att utöka den:)
    /Ylva

    SvaraRadera
  5. Håller med. Så fina burkar som du har dessutom dom kan man ju inte avvara.

    SvaraRadera
  6. Jag kan bara hålla med, man får liksom aldrig för många burkar. Dina var verkligen fina!

    Fortsätt samla hälsar,
    Kristina

    SvaraRadera