lördag 14 juli 2012

Mer Mari Simmulson

Äntligen semester och äntligen ett nytt Mari Simmulson-fynd. Jag gillar verkligen Mari Simmulson från Upsala Ekeby men på sistone har hennes saker hamnat lite i skymundan. Men på väg till stugan stannade jag till i Gamleby. Där finns en riktigt bra retrobutik som jag alltid brukar hitta fina saker. Den här gången blev det den här vasen. Jag har sett den på tradera men den är mycket finare i verkligheten.

Nu ska jag njuta av semestern. Idag har det blivit två bad trots en massa regn. Man får inte låta lite regn stoppa sommarnöjena!

2 kommentarer:

  1. Jättesnygg vas, har aldrig sett den på riktigt men kan tänka mig att den är ännu finare då. Låter som du har en riktigt härlig semester! :)

    SvaraRadera
  2. Vi hittade en likadan goding på en loppis. Den är verkligen superfin.

    SvaraRadera